maanantai 25. helmikuuta 2013

Hyvin suunniteltu on jo melkein tehty?

Vuorokaudessa ei vieläkään ole tarpeeksi tunteja, höh! Mä oon koko päivän suunnitellut vaan että mitä teen ja kuinka ja koska jajaja. No siis mitään niistä en ole tehnyt, tai no hain mä resoria Eurokankaasta ja samalla tarttui mukaan ihanaa collegea Sisun hupparin kokoinen pätkä :) Nyt mulla on varmaan seuraavaksi vuodeksi urakkaa noissa kankaissa, suunnitelmat elää koko ajan ja en voi edes varmasti sanoa mitä mistäkin kankaasta sitten lopulta valmistuu. (Äiteelle tiedoksi että sun tiskirätti on nyt puoliksi tehty, nakkaan sen postiin kun on valmis :) Kangasreissulla haettiin myös Sisulle uudet arskalasit, samaa merkkiä kuin aiemmatkin mutta kokoa isommat kun on tuo herran pää jotenkin levinnyt vuoden mittaan :) KLIKKAA TÄSTÄ niin näet minkälaiset lasit Sisu itselleen valitsi, ainoat mitkä väreistä kriittiselle pikkumiehelle kelpasivat oli nuo oranssi-vihreät. Mä kyllä liputan täysillä noiden Julbojen puolesta, ei jätä mitään painaumia naamaan tms. Luonnollisesti pikkusisko peri sitten ne veljen pieneksi jääneet lasit. Vielä tällä samalla reissulla ajeltiin Toys´R´Us-lelukauppaan ja ostettiin Sisulle se kauan odotettu koripallosetti. Joka kauppa on kierretty läpi "kun niitä nyt yleensä joka kaupassa on", mutta kun se kuulemma on enemmän kesätuote niin sitten on nää jättilelukaupat, jotka isoine varastoineen pystyy myydä vaikka kahluualtaita keskellä talvea. Voin kertoa että meillä on täällä yksi hyvin onnellinen pikkumies <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti