sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Ihana, ihana aurinko!

Nyt ei murisuta niin kun viime päivityksessä :) On se jännä energialähde tuo keltainen pallo tuolla taivaalla, enkä siis tarkoita kuuta joka siellä tällä hetkellä täydellä teholla loimottaa. Mä haistan vieläki savun hajun mun tukassa ja vaatteissa, käytiin päivällä Espoon Luukissa vähän pulkkailemassa Sisun kummien ja serkun kanssa ja paistettiin samalla muutamat Helapäät (niitä saa taas meidän lähikaupasta!!) grillikatoksessa. Paljon oli lapsiperheitä mäessä ja näkyi siellä laduillakin porukkaa olevan. Mä en päässy laskemaan ollenkaan kun neiti 8kk oli kantorepussa mulla ja veteli sikeitä koko reissun ajan, heräsi vasta kotona eikä reppanalla ollut mitään hajua että on jossain käynyt :D



 Mäki oli pitkä ja melko loiva, mutta kyllä siinä näkyi aikamoiseen vauhtiin pääsevän (etenkin loppurinteen möykyt ja hyppyrit lennättivät porukkaa iloisesti pitkin mäkeä). Mutta niin vain lämmitti jo tuo aurinko tosi mukavasti, ensi viikolle on onneksi luvattu samanlaista keliä!

Tässä tunnelmaa eilisen saunareissun jälkeen, tällä kerralla ei itketty niin paljon ku viimeksi. Lila siis.

Tuli muuten Lilalle 8kk mittariin eilen <3

Pienet alkuillan unet on hyvä ottaa vaikka keskellä olkkaria.

Tänään oon pulkkailun lisäksi piirtäny parit kaavat ja leikellyt kankaita, tarkoitus oli huristaa vähän tälle illalle mutta taidankin rääkätä itseäni punttitreenillä :) Ompeluhommia siis alkuviikolle ja niistä laittelen sitten kuvaa tänne kunhan valmistuvat (toivottavasti huomenna)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti